-TAG- Thing on my wishlist ~ before i die ~ ...

20-02-2013 20:57

Heyhallo! Dit artikeltje of onderwerpje had ik al eens gemaakt maar voor de een of andere reden is die verdwenen, dus ik begin maar opnieuw. Wat me wel leuk leek is om even alles op een rijtje te zetten van wat ik nog allemaal wil doen of bereiken in mijn leven. Hier gaan we dan. (:

Als eerste wil ik even mijn passie "LONDON" delen met jullie. Ik weet niet hoe het komt maar iets spreekt me aan. Londen is op foto's toch wel heel mooi en gezellig, de huisjes hebben er zo een aparte stijl, het Britse accent klinkt mooi en het grappigste eigenlijk is dat ik niet zo goed ben in Engels en eigenlijk leer ik het vak ook niet zo graag.. Maar dus, ik wil dus heel graag ooit Londen bezoeken en het liefst daar een tijdje wonen en de sfeer opsnuiven en de cultuur ontdekken. Misschien ooit..

Iets wat best wel goed aansluit bij het vorige is dat ik heel graag eens Twist & Pulse wil meeten. Twist & Pulse zijn twee jongens die echt super goed kunnen dansen. Ze werden tweede in britains got talent en wonen dus in Londen. Ook zou ik het best wel leuk vinden om eens een workshop van beide te kunnen bijwonen.

* LINK NAAR EEN FILMPJE VAN HUN. *

Ja ok, het klinkt misschien dom. Maar ik heb werkelijk nog nooit Ben & Jerry's gegeten. Ik weet eigenlijk gewoon niet waar dat je dit ergens kan kopen in België. De smaak cookie dough zou ik dan het liefste van allemaal willen proeven gewoon om de simpele reden dat die cookie dough koekjes ook heel lekker zijn. Er zijn ook een heleboel andere dingen die ik zou willen eten zoals bijvoorbeel de Hershey's chocolate, starbucks coffee drinken, etc.

Ik ben een grote disney fan en eigenlijk vind ik het van mezelf een schande dat ik zoveel films heb van disney en deze nooit bekijk! Jammer genoeg zijn er ook heel wat films die ik nog nooit heb gezien zoals bijvoorbeeld Hercules, Tangled, Peter pan, ...

Jaa, Disneyland. Ik hou van pretparken dus ik vind dat Disneyland niet mag ontbreken op mijn lijstje & aangezien ik best wel een grote disneyfan ben vind ik van mezelf dat ik toch wel ooit van mijn leven naar daar moet. Hmm, ik vrees een beetje dat ik tijd te weinig zal hebben als ik nog alles wil bezoeken van over de hele wereld.


Wat misschien best wel dom overkomt maar toch wel belangrijk is voor mij is om een hondje te houden. Bij mij ligt het nog al moeilijk om huisdiertjes te hebben omdat ik allergisch ben aan dieren. Ik zou echt heel graag een king charles cavalier hondje houden, maar mijn ouders willen dat niet omwille van mijn allergie. Maar later als ik ouder ben en mijn eigen huisje heb dan weet ik zeker dat ik er toch een zal houden, ook al zal ik veel last hebben van mijn allergie. Maar met de medicatie die ik nu heb moet het wel lukken.

 

Dit was het dan! Lots of love. Fien.