-TAG- 50 things about me

14-04-2013 18:34

Heyhallo

Zoals jullie misschien wel al vernomen hebben doet er weer een tag de ronde op youtube en aangezien Anne deze ook al heeft gepubliceert leek het mij wel leuk om hetzelfde te doen! Here we go! 

 

1. Ik ben 1m55 wat afschuwelijk klein is. 

2. Aangezien ik klein ben heb ik ook kleine voeten.

3. Ik wil graag een eend als huisdier.

4. Ik eet weinig of geen vlees.

5. Ik ben computerverslaafd.

6. Ik heb van mijn elfde tot mijn vijftiende habbo hotel gespeeld en was daar best wel verslaafd aan.

7. Toen ik stopte met habbo ging op zoek naar andere retro's waar ik dan solliciteerde voor staff.

8. Ik kan niet zwemmen.

9. Ik heb altijd heel veel ideeën en voornemens maar jammergenoeg voer ik die eigenlijk nooit volledig uit.

10. Ik heb een zwak voor britse jongens en hun accent.

11. Daarom wil ik ook heel graag naar Londen.

12. Als ik in de auto zit en er komt een triestig liedje op de radio, dan doe ik alsof ik in een film zit.

13. Ik playback heel vaak en ben dus een pro. 

14. Ik ben allergisch aan dieren.

15. Vroeger had ik een vis en hij sprong heel vaak uit de visbokaal waardoor ik hem heb platgetrapt.

16. Ik liet ooit eens een pak bloem vallen in de winkel.

17. Ik ben heel naïf en dat is bijzonder slecht.

18. Ik ben bang in het donker. 

19. Ik geloof in geesten.

20. Ik word niet vlug verliefd.

21. Ik ben ooit 3 keer op 1 dag van de trap gedonderd.

22. Ik hou van snoep! 

23. Ik ben nog nooit buiten België geweest, behalve voor de Efteling en een dag naar sluis met mijn oma en opa.

24. Ik hou van Belgische comedians zoals Lieven Scheire !!!!!!!, Jonas Geirnaert, Jelle de Beule en Xander de Rycke.

25. Ik heb bijzondere vreemde humor, waardoor niemand mij soms begrijpt.

26. Tumblr en weheartit zijn mijn favoriete plekjes op het web.

27. Die facebookspelletjes werken heel verslavend op mij.

28. Ik maak zelden ruzie. 

29. De eerste keer dat ik het woord YOLO hoorde dacht ik dat het een scheldwoord was.

30. Ik probeer soms hollands te praten maar dan met een gooische R.

31. Ik krijg hoofdpijn van Justin Bieber.

32. Mensen krijgen altijd heel vlug iets van mij gedaan.

33. Ik hou niet van shoppen.

34. Ik ben heel erg verlegen en zal ook nooit zelf een gesprek starten met iemand die ik weinig of niet ken.

35. Ik hou van Anne.

36. Ik kan heel vlot liedjes vanbuiten leren!

37. Ik vind dat deze lijst bijzonder lang duurt want ik wil echt aan de 50 geraken.

38. Mijn zus is niet meteen mijn beste vriendin. 

39. Mijn beste vriendin ken ik al van bij de geboorte.

40. Ik wil graag mijn naam veranderen in Teske of Florence.

41. Ik wil graag ook eens naar Afrika zoals mijn nicht.

42. Ik wil piano leren spelen! 

43. De zon heeft een negatief effect op mij.. ik ben namelijk allergisch aan de zon.

44. Ik kom heel vlug rood & krijg het ook heel vlug warm.

45. Ik schaam mij soms voor mezelf qua uiterlijk nzo! 

46. Mijn haar ligt nooit goed op momenten waarop het goed hoort te liggen.

47. Ik fietste ooit eens in een beek.

48. & op een boerderij.

49. Ik hou van lezen want ik leef me dan ook echt in! 

50. Ik ben opgelucht dat dit ten einde is! 

 

Ziezo, nu weten jullie wat meer over mij! 

Doeeeeeeii! x